inaeleni.blogg.se

Att ha Endometrios och för andra gången försöka att studera till Hudterapeut på Gildaskolan! Mina dagar, mina smärtor, mina bättre dagar och såklart mitt studerande till Hud och Spaterapeut. Just nu lever jag på smärtstillande som inte hjälper, men i tron på bättre dagar fortsätter jag med mina Narkotikaklassade preparat. #hatedrugs #nochildren #fuckendo #endometriosis #hudochspaterapeut #Gildaskolan

Gildaskolan vs Gynakuten!

Publicerad 2015-06-08 14:04:00 i Allmänt,

Jag borde vara i skolan, jag borde ha lektion och praktik, men istället är jag hemma på permission ifrån gynavdelningen.
Jag har inte tid med detta just nu. Har inte tid med att än en gång inte bli tagen på allvar.
Jag måste försöka resa mig trots att jag är rätt så nerdrogad på olika morfinpreparat.
Vet inte ens vad jag skriver, men ska försöka plugga till hudvårsprovet nu.
Måste tillbaka till skolan på Torsd, kan inte vara borta mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela