inaeleni.blogg.se

Att ha Endometrios och för andra gången försöka att studera till Hudterapeut på Gildaskolan! Mina dagar, mina smärtor, mina bättre dagar och såklart mitt studerande till Hud och Spaterapeut. Just nu lever jag på smärtstillande som inte hjälper, men i tron på bättre dagar fortsätter jag med mina Narkotikaklassade preparat. #hatedrugs #nochildren #fuckendo #endometriosis #hudochspaterapeut #Gildaskolan

Kerstin Florian Spa-veckor.

Publicerad 2015-06-17 07:39:43 i

Dessa 2 veckor har vi Kerstin Florian.
Jag gillar verkligen SPA och skulle absolut kunna tänka mig att arbeta inom SPA i framtiden. Om jag överlever såklart och om jag orkar gå klart skolan. 
Endometriosen blir bara värre för var dag som går och jag har sista dagarna tappat gnistan. Har så himmelskt ont konstant och vet inte riktigt vart jag skall ta vägen längre..
Att jag måste vänta på att eventuellt kunna få en operation här i Sverige är ju helt sjukt när jag nu ännu en gång kanske måste hoppa av skolan. 
Jag vill ju inte det men det är åt det hållet det lutar. Kan ju fan inte gå långt längre utan att jag måste sätta mig ned efter ett tag för att kramperna kommer. Jag är egentligen en väldigt aktiv person men det enda jag orkar nu för tiden är att hoppa rakt ner i sängen efter skolan..

Jaja .. 
Här kommer lite mys bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela