inaeleni.blogg.se

Att ha Endometrios och för andra gången försöka att studera till Hudterapeut på Gildaskolan! Mina dagar, mina smärtor, mina bättre dagar och såklart mitt studerande till Hud och Spaterapeut. Just nu lever jag på smärtstillande som inte hjälper, men i tron på bättre dagar fortsätter jag med mina Narkotikaklassade preparat. #hatedrugs #nochildren #fuckendo #endometriosis #hudochspaterapeut #Gildaskolan

vilken frihet

Publicerad 2015-07-04 13:08:17 i Allmänt,

Oj oj oj! 
Vilken frihet.
Jag har precis tagit bort min facebook och instragram permanent och det är så skönt.
Nu är de all in på plugget och när smärtorna avtar lite kan jag bli en liten gladare kvinna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela