inaeleni.blogg.se

Att ha Endometrios och för andra gången försöka att studera till Hudterapeut på Gildaskolan! Mina dagar, mina smärtor, mina bättre dagar och såklart mitt studerande till Hud och Spaterapeut. Just nu lever jag på smärtstillande som inte hjälper, men i tron på bättre dagar fortsätter jag med mina Narkotikaklassade preparat. #hatedrugs #nochildren #fuckendo #endometriosis #hudochspaterapeut #Gildaskolan

10 Juni och utskriven

Publicerad 2015-06-10 11:40:56 i

Blev utskriven ifrån Gyn igår.
Nu skall äntligen gynläkaren jag haft under mina 2operationer i Sverige fortsätta ha mig. Det känns för bra för att vara sant, men än ska jag inte slänga in handduken. 
Fick nya läkemedel igår då morfin preparaten inte alls hjälpte då jag låg inne.
Fick 2 olika läkemedel. 
Den ena heter Lyrica och den skall trappas upp i några omgångar.
Den andra heter Palexeia eller något sådant. 
Skall hämta ut den idag då den ej fanns inne igår.
Min medicinlista just nu är alltså Synarela - den dosen har också ökat, sedan är det Alvedon, Diklofenak, Lyrica och Palexeia.

Har stress för skolan då jag känner att jag borde vara tillbaka nu. Jag tänkte att jag skulle vara tillbaka imorgon, men det funkar inte än. 
Måndag är ett måste!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela