inaeleni.blogg.se

Att ha Endometrios och för andra gången försöka att studera till Hudterapeut på Gildaskolan! Mina dagar, mina smärtor, mina bättre dagar och såklart mitt studerande till Hud och Spaterapeut. Just nu lever jag på smärtstillande som inte hjälper, men i tron på bättre dagar fortsätter jag med mina Narkotikaklassade preparat. #hatedrugs #nochildren #fuckendo #endometriosis #hudochspaterapeut #Gildaskolan

Permission ifrån Sjukhuset, hög på narkotikaklassade prep.

Publicerad 2015-06-08 13:50:07 i Allmänt,

Saturday, 23 May 2015

Februari, Mars, April, Maj!

 
Ja, det är redan Maj. Sitter här och tänker tillbaka på vilka prov vi har haft, det känns som jag lärt mig så mycket på så kort tid, bestämmer mig för att ta fram almanackan och titta innan jag fortsätter med Näringsfysiologi som vi har prov på om 2 dagar. Hittar inte första schemat men tror det var något i stil med Vaxprov, FFBprov, Kemiprov, Mikorobiologi, Fysik, Anatomi, Dermatologiprov och nu Näringsläraprov, sedan kommer Hudanalys, kosmetiskt teoriprov, kanske kan det vara massageprov sen? Iallafall, snabbt går det och roligt är det, men det är knappt att man hinner stanna upp för en enda sekund och tänka tillbaka på vad vi gjort dessa månader och  hur snabbt det ändå gått, det är bara 9 månader kvar, som att precis blivit gravid och om 9månader ska jag förlöra en examensutbl som Auktoriserad hud och spaterapeut, hur häftigt är det? Vi har precis börjat med AHA-syror i våra ansiktsbehandlingar, riktigt häftigt tycker jag. AHA är nog min favorit hittills, tillsammans med Massagelektionerna och allt annat, finns nog inget som är tråkigt iallafall, vilket är bra.  Nu ska ja fortsätta plugga till näringsläraprovet. Later Alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela